1. Cum se poate efectua o comanda pe site-ul dvs.?
a. Completand formularul online de comanda de pe site;
b. Telefonic, la oricare din numerele de telefon afisate la rubrica Contacteaza-ne;
c. Prin e-mail (office[at]borealy.ro) transmitandu-ne toate datele necesare livrarii comenzii: produsele dorite, adresa de livrare, numele dvs., numarul de telefon, data livrarii, si orice alte informatii considerati a fi utile.
2. Cum se poate efectua plata pe site-ul dvs.?
a. Cash la livrare, curierului care livreaza coletul.
b. Ordin de Plata/ Transfer bancar/ Depunere numerar in contul firmei
c. Card de Credit prin sistemul PayU, un serviciu de plata sigur si usor care te ajuta sa faci cumparaturi online fara ca sa fii nevoit sa iti expui informatiile cardului de credit sau ale bancii nici unui tert, inclusiv PayU Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PayU nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
3. Exista o suma minima pentru efectuarea unei comenzi?
Nu, nu exista o suma minima pentru efectuarea unei comenzi.
4. Cat costa livrarea cadoului comandat?
Livrarea prin Fan Courier este GRATUITA, la comenzile de peste 200 lei, catre locatiile unde exista sedii Fan Courier. Lista completa o puteti gasi la aceasta adresa: https://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf. Pentru comenzile intre 1-200 lei costul de livrare este de 16 lei.
5. In cat timp se poate livra cadoul comandat?
Livrarea cadourilor comandate se face in termen de 1-3 zile, cu posibilitatea de a opta pentru livrare urgenta, in aceeasi zi in Bucuresti, contra unei taxe de 30 de lei.
6. Cat de sigur este sa fac o comanda online?
Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti ceea ce face procesul de cumparare extrem de sigur.
7. Cat de sigur este sa platesc online cu cardul de credit?
a. Borealy.ro si PayU garanteaza securitatea sistemelor sale informatice astfel incat datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa nu intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite.
b. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele PayU, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra , similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
8. Se poate transmite un mesaj impreuna cu cadoul comandat? Daca da, cat costa?
Da, textul mesajului primit de la dvs va fi scris pe o felicitare si atasat cadoului solicitat, iar acest lucru presupune un cost de 5 lei.
9. Oferiti serviciul de impachetare speciala de cadou? Daca da, cat costa?
Da, costul pentru acest serviciu este de 15 lei.
10. Ce se intampla daca nu imi place produsul comandat sau nu mi se potriveste bijuteria comandata?
Daca nu sunteti multumiti de calitatea produselor cumparate din magazinul nostru online, puteti returna produsele in termen de 14 zile de la data achizitiei, fara nici o explicatie, iar noi va vom returna intreaga suma platita de dvs. sau le puteti schimba cu alte produse, de aceeasi valoare. Costul livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de dvs.
- produsele nu trebuie sa prezinte deteriorari cauzate de cumparator;
- produsele trebuie sa fie noi si sa fie returnate, de preferat, in ambalajul original in care au fost primite;
11. Ce trebuie sa fac pentru a returna un produs?
Trimiteti prin curier produsul pe care doriti sa il returnati. Acesta trebuie trimis de preferat in cutia sa originala, impreuna cu factura si certificatul de garantie. Va rugam sa ne contactati pentru a va comunica adresa care trebuie trecuta pe colet. De asemenea, pentru restituirea sumei de bani achitate, este necesar sa le precizati celor de la firma de curierat ca asteptati ramburs suma respectiva. Banii va vor fi trimisi in termen de 24 de ore de la momentul in care noi primim produsul inapoi, prin acelasi curier. De asemenea, pentru clientii din Bucuresti, produsele pot fi returnate si direct la sediul nostru din Strada Popa Savu, nr. 74, sector 1. (in spatele Pietei Charles de Gaules)
12. Pot returna un produs si sa comand in locul lui altceva?
Desigur. In acest caz, procedati la fel ca in cazul returnarii, cu mentiunea ca:
- in cazul in care valoarea noului produs este mai mare, diferenta va fi achitata la curier, in momentul in care se face livrarea
- in cazul in care valoarea noului produs este mai mica, va rugam urmati procedura descrisa mai sus si anume sa mentionati celor de la curierat diferenta de bani pe care o asteptati ramburs.