O carte râvnită de orice persoană interesată de lumea modei şi cultura contemporană, ce ne dezvăluie secrete din culisele dinastiei Gucci – un gigant pe podiumul modial al modei. O alegere de excepţie în materie de cadouri pentru femei stilate!
Beneficii:
Oferiţi în dar o carte de colecţie ce dezvăluie secrete din culisele brand-ului gigant Gucci, un volum de excepţie şi inspiraţional ce înnobilează biblioteciile doamnelor, domnişoarelor şi domnilor fascinaţi de modă!
Avantaje:
Volumul ne invită într-o incursiune obiectivă în lumea Gucci şi ne ajută să înţelegem mai bine originea şi identitatea creaţiilor iconice Gucci, influenţa acestora asupra stilului înaltei societăţi şi modei hollywood-iene. Editată de Frida Giannini - directorul de creaţie Gucci, această carte de lux reprezintă un cadou râvnit de toţi pasionaţii modei, precum şi de cei interesaţi de cultura contemporană.
Caracteristici:
Cartea „Gucci – The making of”, autor Frida Giannini, publicată de Rizzoli International Publications;
Număr de pagini: 384;
Limba: Engleză;
Mărime: 26,2 cm x 10,5 cm x 33,5 cm;
Ediţie cartonată.
Povestea cadoului:
Chiar şi pentru cei mai puţin familiarizaţi cu lumea modei, „Gucci” este un nume cunoscut – asociat unui imperiu fashion cum rar s-au consolidat de-a lungul timpului. Aproape toate celebrităţile şi figurile importante din showbiz au purtat cel puţin o dată o piesă Gucci: Jakie Onassis, Sophia Loren, Sidney Poitier, Andrey Hepburn, Elizabeth Taylor, Clark Gable, John Wayne, Jack Nicholson, Madonna şi Gwenyth Paltrow, iar acestea sunt doar câteva dintre marile nume care au încântat privirile publicului purtând capodoperele Gucci.
Istoria brand-ului Gucci a început la sfârşitul anilor 1800, când fondatorul Guccio Gucci şi-a creat propriul atelier de pielărie în Florenţa, Italia, inspirat de gentile şi bagajele de lux pe care le-a admirat câtă vreme a lucrat în hoteluri din Paris şi Londra. În anul 1920, Gucci îşi axează producţia pe bagaje de lux, iar în anul 1938 îşi deschide propriul magazin de desfacere. Calitatea genţilor şi bagajelor făurite manual din cele mai bune materiale au atras faima magazinului Gucci, de altfel specializat şi în producţia de alte articole din piele, precum mănuşi, pantofi sau curele – toate lucrate în designuri deosebite. Dezvoltarea brand-ului continuă cu noi magazine în Milano şi New York, căutate de clienţi cu statut social înalt.
În anul 1953 fondatorul Guccio Gucci moare, lăsând moştenire afacerea nepoţilor săi Aldo, Vasco, Ugo si Rodolfo care, doi ani mai târziu, fac din numele firmei marcă înregistrată. Expansiunea companiei continuă prin lansarea parfumurilor de success şi a liniilor de ochelari de soare foarte populari în rândul celebrităţilor. A urmat o perioadă grea pentru companie, datorită neînţelegerilor din familie, când Aldo Gucci a fost arestat pentru evaziune fiscală iar moştenitorul - fiul lui Rodolfo - Maurizio, este asasinat. Următorul director al companiei, Domenico di Sole, este cel care i-a oferit lui Tom Ford frâiele creaţiei Gucci şi care a readus brand-ul pe culmile succesului. Următorul director de creaţie al companiei este Frida Giannini, cea care a dus mai departe reputaţia pozitivă şi succesul colosului fashion Gucci. Şi, totodată, cea care semnează această carte de rară valoare şi care face cinste bibliotecii personale a oricărei persoane pasionate de modă, fashion, lux şi frumuseţe!