Un accesoriu de lux pentru păstrarea cărţilor de vizită şi a celor de credit, excelent pentru a fi oferit drept cadou pentru bărbaţii rafinaţi şi atenţi la detaliile ce le definesc imaginea.
Beneficii:
Util pentru păstrarea în condiţii optime a cărţilor de vizită, precum şi a celor de credit, portcardul S.T. Dupont va atribui un plus de rafinament şi distincţie posesorului său, recomandându-l drept un bun profesionist.
Avantaje:
Portcardul S.T Dupont este realizat din piele naturală, aspect ce îi certifică calitatea, durabilitatea şi exclusivismul. Textura pielii, cu un elegant model în relief, îl detaşează de oricare alt portcard prin eleganţă, iar inserţia textilă tricoloră din interiorul accesoriului sugerează originea franceză a faimosei case S.T. Dupont. Portcardul mai are avantajul de a fi uşor de păstrat în buzunarul hainei sau chiar în interiorul portofelului graţie dimensiunilor reduse, cu toate că fantele cu care este prevăzut sunt încăpătoare atât pentru cărţile de vizită, cât şi pentru cele de credit.
Caracteristici:
Material: Piele naturală;
Culoare: Negru;
Mărime: Lungime - 10,5 cm; Lăţime - 7,5 cm;
Ţara de provenienţă: Franţa;
Brand: S.T. Dupont.
Povestea cadoului:
Orice om de afaceri ştie că o carte de vizită este un bun indicator al statutului profesional al unei persoane, precum şi al stilului acesteia. Cartea de vizită este o strategie de marketing în sine, facilitează o primă impresie şi un prim contact cu potenţiali noi clienţi sau parteneri de afaceri – altfel spus: cartea de vizită „vinde”. Însă atenţia pe care o acordăm modului în care concepem o astfel de carte de vizită, cât mai reprezentativă propriului business, trebuie să fie direct proporţională celei pe care o acordăm modului în care păstrăm şi etalăm aceste cartonaşe esenţiale oricărei afaceri. Sub nici o formă nu vom oferi cărţi de vizită şifonate, îndoite, cu margini roase sau murdare! Iată de ce un portcard este mai mult decât necesar oricărui businessman, un astfel de accesoriu de lux, exclusivist şi de designer, special conceput pentru păstrarea cărţilor de vizită, etalând profesionalismul şi înalta ţinută a purtătorului.
Povestea brandului:
Povestea companiei „S.T. Dupont” începe în anul 1872, cu o fabrică modestă unde se confecţionau genţi şi valize pentru călătorii. Calitatea deosebită a acestor accesorii au atras aprecirea şi respectul aristocraţilor francezi pentru fondatorul Simon Tissot-Dupont; cu timpul gama accesoriilor fabricate de către acesta s-a diversificat, însă neabătându-se de la criteriile calităţii de excepţie şi ale eleganţei. De altfel toate produsele S.T. Dupont sunt realizate manual, cu măiestrie demnă de cei mai pricepuţi giuvaieri.