Beneficii:
Oferiţi un cadou memorabil, pentru o viaţă, ce va impresiona bărbatul pasionat de ceasuri, accesoriu de colecţie ce poartă amprenta calităţii germane – Friedrich23 şi care etalează bunul gust şi rafinamentul posesorului.
Avantaje:
Exteriorul cutiei pentru ceasuri este îmbrăcat în piele ecologica neagră, aşa că dacă vreţi să oferiţi un dar pentru o viaţă domnului pe care îl admiraţi, optaţi pentru calitate şi lux. Designul clasic va onora măsuţa, raftul sau biroul pe care va fi aşezată, spre mândria posesorului său. Capacul cu geam permite verificarea, admirarea ceasurilor fără a mai fi nevoie de deschiderea cutiei, iar interiorul cuprinde zece compartimente, dispuse pe două rânduri. Totodată, interiorul casetei este matlasat cu un fin material în nuanţă de maro, astfel încât ceasurile să fie păstrate în condiţii perfecte; în plus, fiecare lăcaş este prevăzut cu o pernuţă suport pentru ceasuri.
Detalii cutie:
Material: Piele ecologica de inalta calitate;
Culoare: Negru, maro;
Mărime: Lungime - 30 cm; Lăţime - 17 cm; Înălţime - 8,5 cm;
Ţara de provenienţă: Germania;
Brand: Friedrich.
Detalii agenda Hugo Boss:
Culoare: Burgundy
Dimensiuni: 150 x 110 x 16 mm
Numar de pagini: 80
Material coperte: Piele ecologica
Povestea cadoului:
Cui oferim un asemenea cadou? Ei bine, nu orice persoană devine peste noapte posesoarea unei colecţii vaste de ceasuri. Gusturile se cizelează în timp, rafinamentul se educă iar ceasurile se adună în ani. Dăruiţi caseta Friedrich pentru zece ceasuri bărbatului emancipat, educat şi rafinat, gentlemanului stilat din viaţa, anturajul dumneavoastră. Un partener de afaceri atent la detalii, un bărbat puternic ce ştie a-şi accesoriza ţinuta cu ceasul, naşul, soţul sau tatăl pasionat de instrumentele timpului ar fi măguliţi de rafinamentul şi eleganţa ce transcede timpul ale acestei piese.
Povestea brand-ului:
Povestea producătorului german Friedrich începe încă din anul 1925 când Joseph Friedrich - fondatorul companiei - acumulează experienţă lucrând în atelierul de pielărie al unchiului său. 24 de ani mai târziu, Jospeh Friedrich preia conducerea afacerii unchiului său septuagenar şi se mută într-un nou sediu din Nuremberg, unde coordonează activitatea a cinci lucrători şi trei agenţi de vânzări. În anii 1950 apar şi primii mari clienţi de peste ocean, aspect ce oferă companiei noi perspective de dezvoltare. Portofelele, brelocurile, poşetele, etui-urile pentru instrumente de scris şi accesoriile pentru documente Friedrich devin tot mai apreciate în lumea întreagă, sfârşitul anilor ’80 îmbogăţind linia de producţie cu fabricarea mult apreciatelor cutii pentru bijuterii. În anul 2006 sunt lansate subbrandurile Friedrich23 şi F23, cărora li se alătură, un an mai târziu Crosstravel şi Toito Wear.
Ultimul director al companiei – Markus Friedrich a preluat conducerea în anul 2005 cu scopul asumat de a transforma afacerea de familie într-un „brand name” cu rezonanţă mondială, într-un timp cât mai scurt. Zece ani mai târziu, iată, Friedrich se bucură de locul binemeritat în rândul marilor producători de profil din întreaga lume, laudele şi premiile primite confirmând prestigiul şi calitatea articolelor semnate de unul dintre cei mai buni producători de accesorii din piele din lume.
Personalizarea cadoului:
Personalizarea poate fi facuta prin aplicarea unei placute de culoare auriu sau argintiu, gravata cu mesajul dorit de dvs., sau prin gravare cu laser direct pe piele.
GABRIEL O,
Buna ziua,
RaspundeMultumesc de mesaj in primul rand!
Sunt extrem de multumit de calitatea cadourilor si a serviciilor conexe (livrare, curierat, etc) pe care oferiti clientilor
Daca in timp, voi constata ceva care poate fi imbunatatit, puteti conta pe mine
Consideratie
A fost util acest review?